Czyli "Upadek", "8mm", "Telefon" i za nie go bardzo cenię.
Dziś widziałem "Krainę Tygrysów" i ten film również mogę zaliczyć do tego grona ;>
Sedno,kolego ;)
1. Upadek - 10/10 2. Ognie św. Elma - 10/10 3. Linia życia - 10/10