Kochane klopoty
Bracia i siostry
Co jeszcze???
mniej ckliwego najlepiej???
Widziałaś Shameless, amerykański remake z 2011 ? Obyczajówka z masą świetnych bohaterów i na pewno nie jest ckliwe. Nie nudzi się, ogląda się trochę jak pokrętny kurs survivalowy.
Wow, po obejrzeniu kilku minut pierwszego odcinka shameless- juz sie wciagnelam!!! RE-WE-LA-CJA!!!
To jeszcze w takim razie dorzucam Rodzinę Soprano, Bates Motel, The Big C oraz United States of Tara, tutaj mamy mniej klasyczne modele rodziny... ale z drugiej strony w Shameless też familii z obrazka nie mamy:)
Tarę i Sopranos mam obejrzane ;) zresztą Soprano, breaking bad i the walking dead to moja hiciorska trójca! Choć te dwa ostatnie to już zupełnie inna tematyka ;) te dwa pozostałe co wymieniłeś/łaś zalukam z ciekawości. Dziex.
Trochę czasu już minęło, ale jeżeli nadal szukasz czegoś interesującego, to osobiście polecam Bloodline (2015). To nie do końca obyczajówka, ale przedstawia losy mocno dysfunkcyjnej rodziny, a dodatkowo w tle przewija się jeszcze wątek kryminalny. Jak dla mnie rewelacja, w dodatku niedawno zamówiono 2 sezon. :)
Dzięki. Już dodałam do swojej listy ;) Teraz odkryłam Peaky Blinders. Też w pewnym sensie wątek rodzinny ;) choć bardziej w kierunku kryminału. Lata dwudzieste, mafia itd. Polecam.